حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده در نشست هم اندیشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال سراسر کشور در اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی فرصتی برای شبکه‌سازی بین الملل با نگاه تمدن نوین اسلامی است.

اربعین فرصتی برای شبکه‌سازی بین‌الملل با نگاه تمدن نوین اسلامی است

به گزارش قدسی آنلاین، به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ‌نشست هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال سراسر کشور در رویداد بزرگ اربعین حسینی، با عنوان (مسجد تا حرم؛ از مسجد محل تا آسمان حرم) صبح امروز یکشنبه ۹ مرداد برگزار شد.

در این هم اندیشی حجت الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار ‌شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: فلسفه این هم‌اندیشی، شکل گیری کار شبکه‌ای و تشکیلاتی و همچنین تحقق یک هم افزایی در راستای فعالیت هرچه بهتر در کنگره عظیم اربعین است. 

حجت الاسلام والمسلمین خداداده با بیان اینکه از فرصت چند روزه اربعین باید در عرصه بین‌الملل با محور تمدن سازی بهره مند شویم، تصریح کرد: باید تشکیلات جامعه ایمانی با محوریت مسجد به عنوان قرارگاه مؤمنین و با نگاه شبکه سازی منجر به شکل‌گیری رویدادی بزرگ در اربعین امسال شود. 

گفتنی است برنامه‌های اربعین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور امسال در حوزه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، خدماتی تعریف شده است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.